Boekhouding en Administratie voor de ZZP'er in Alkmaar

Of u nu een beginnende ZZP’er bent of reeds jaren als ZZP’er werkt, voor uw boekhouding en belastingaangifte bent u bij Administratiekantoor-Alkmaar aan het juiste adres.

Wij zijn voornamelijk werkzaam voor de ZZP’er en freelancer, bij ons krijgt u een vaste transparante prijs en persoonlijke-service-op-maat.

Vast contactpersoon

U heeft een vast contactpersoon en wij zijn ervan overtuigd dat wij u tips kunnen geven om belasting te besparen.

Administratiekantoor-Alkmaar kan de administratie van u als ZZP’er overnemen, zodat u zelf meer tijd heeft om u op andere zaken te concentreren.

Waarmee helpt Administratiekantoor-Alkmaar u als ZZP’er?

 

  • Bij het voeren van uw complete dagelijkse administratie grootboek, crediteuren, debiteuren, bank etc.
  • Met het aanleveren van tussentijdse cijfers voor de bank,
  • het samenstellen van de balans & winst-verliesrekening
  • met het indienen van de aangiften inkomstenbelasting en omzetbelasting.

Meer informatie

Wilt u meer info over Administratiekantoor-Alkmaar? Meld u dan aan voor een vast kennismakingsgesprek.

Bel Administratiekantoor-Alkmaar via 06-13936399 of email ons. Wij zijn zeven dagen per week twaalf uur per dag bereikbaar.