Boekhouding en Administratie voor de ZZP'er in Alkmaar

  • Inrichting administratie

Hieronder volgen 10 tips van Administratiekantoor Alkmaar voor de ZZP’er die zijn administratie goed wil inrichten/opzetten:

  • Ga naar de bank en open een zakelijke bankrekening.
  • Bewaar je administratie in een ordner en deel deze ordner in met vier tabbladen met de namen: bank, kas, verkopen en inkopen (nog te betalen facturen)
  •  Download het gratis Excel kasboek van Administratiekantoor Alkmaar.
  • Voeg achter de bankafschriften de betaalde facturen
  •  Verzamel verkoopfacturen en stop die op eenvolgende nummervolgorde achter het mapje verkoopfacturen
  •  Betaal uw privé-uitgaven (vakantie, sportschool) van uw privé-rekening
  •  Houd alle nog te betalen facturen onder een apart mapje
  •  Lever een kopie van oude aangiften Omzetbeasting aan
  •  Lever een kopie van oude aangiften IB aan
  •  Var-verklaring aanvragen

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over de werkwijze van Administartiekantoor Alkmaar?

Bel ons op 06-13936399 en vraag een gratis kennismakingsgesprek aan, of mail info@administratiekantoor-alkmaar.nl